۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

17 درصد مشترکین آب هرمزگان پرمصرف هستند

17 درصد مشترکین آب هرمزگان پرمصرف هستند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: 17 درصد مشترکین آب استان پرمصرف هستند که ضمن اخطار قطع در صورت عدم توجه مشترکین، میزان آب بهاء آنان به صورت تصاعدی محاسبه می شود.

علی رضایی سردره در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تعداد 230 هزار مشترک در سطح استان داریم که بیشترین میزان مصرف را مشترکین رخانگی به خود اختصاص داده اند.

وی بدهی بخش خانگی را به امور مشترکین آبفای استان، 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش مصرف معادل سه میلیون و 413 هزار  متر مکعب در سطح استان و در شهر بندرعباس نه درصد معادل دو میلیون و 88 هزار مترمکعب افزایش مصرف داشته ایم.

رضایی در ادامه تعداد مشترکین غیر خانگی استان را  24 هزار و 800 مشترک با مصرف 17 میلیون و 287 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: در شهر بندرعباس نیز این تعداد 12 هزار و 370 مشترک با میزان مصرف 11 میلیون و 659 هزار متر مکعب است.

افزایش مصرف آب در مساجد استان

معاون امور مشترکین شرکت آبفای استان با اشاره به رایگان شدن هزینه آب برای مساجد یادآور شد: با تصویب رایگان شدن آب بهاء مساجد، مصرف آب در این اماکن با روندی افزایشی همراه بوده است بطوریکه در سطح استان با هشت درصد افزایش معادل 10 هزار و 862  متر مکعب و در شهر بندرعباس با 5.7 درصد معادل دو هزار و 888 مترمکعب مواجه بودیم.

رضایی افزود: با تلاش‌هایی که در زمینه مصرف بهینه صورت گرفته است، اما هنوز در سطح استان 17 درصد از مشترکین در طبقه پرمصرف قرار می گیرند که این مسئله می‌طلبد مردم خود فرهنگ مصرف بهینه را در نظر داشته باشند.

کد خبر 1707444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha